2009. november 11., szerda

Horgoltam!!!!

El sem hiszem! Pedig próbált segíteni Emese is, Anna is, de ezt a technikát valahogy nem tudtam önállóan az internet, és a képek, instrukciók segítségével megtanulni, kellett hozzá egy 3D-s Éci is! :D Úgy, hogy láttam "élőben" hogy kell, rájöttem mit nem csináltam jól, amikor egyedül próbálkoztam (megvolt az "AHA!" :) ). Az eleje még kicsit így is döcögött, de aztán belejöttem és biztos lesz még sok-sok horgolt ékszerem! Ez kezdésnek egy kis egyszerű karkötő, de én imádom! Köszönöm lányok a segítséget!

14 megjegyzés:

ireneli írta...

Me encanta es bellísima!!! besos.

gabi írta...

Nagy gratula! Szeretem én is a horgoltat, csak mindig megfajdul tőle a kezem.

Petra írta...

Nagyon ügyi vagy! Szép lett! Majd én is megtanulom egyszer a gyöngyhorgolást! Most már van ki segítsen nekem is! :)

kandy írta...

Jaj, de gratulálok, nagyon ügyes kislány vagy! (Én is megtanultam, de még mumus a számomra. A kezdő sorok a nagyoknak sem tökéletesek. Egy nagy mondta, úgyhogy no para!)

Zöldgyöngy írta...

Gratulálok! Szép lett! :) Gondolatban már én is régóta készülök a megtanulására, de egyelőre elakadtam ezen a szinten...

Ági mama írta...

Gratulálok! Nagyon szép lett!!

POÉ írta...

Gratula ! Ügyi vagy !

Tímea írta...

Én is hadd gratuláljak, már vártam!
Nagyon jól sikerült!!!
Innentől kezdve nincs megállás. :)))

Névtelen írta...

Én is gratulálok! És egyben nagyon irigyellek is! Én már hetek óta próbálkozom, de nem bírok rájönni, hogy mit nem csinálok jól.

Gabessz írta...

Gratulálok! Tudtam én, hogy ez is menni fog csak idő kérdése!

Orsi írta...

Köszönöm szépen! Azóta is határtalanul boldog vagyok, hogy sikerült megtanulnom! Senki ne adja fel, vagy ha nagyon nem megy, próbáljon keresni valakit, aki tud neki segíteni, mert így utólag azt mondom, hogy nem is olyan bonyolult dolog ez, csak rá kell jönni a nyitjára! :D

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Gratulálok, nagyon ügyes vagy!! Kíváncsian várom a következőt:))

Anna írta...

Gratulálok Orsi! :)

Maya írta...

Jaj de nagyon ügyes vagy, gratulálok és Écinek is, jó tanár :-)))