2010. augusztus 31., kedd

Szuper hétvége a csajokkal

Nemrég megbeszéltük a csajokkal, hogy kiszakadunk egy kicsit a hétköznapokból és előző hétvégén leugrottunk Szeghalom mellé a Vidratanyára. Fergeteges 2 napot töltöttünk ott, mint a mellékelt képek is mutatják, éjjel-nappal fűztünk, közben dumcsiztunk, nagyokat nevettünk, ettünk, ittunk és néha azért szüneteket is tartottunk, amikor is becsúszott egy kicsi tánci és egy kis éjszakai fürdőzés is! :D


Ez a kép a második nap reggelén készült, kicsit még kómásak voltunk! :)
Balról: Timi, Kriszti, Ari, Maya, Éci és én.
Köszönöm Lányok, nagyon jól éreztem Magam, remélem Ti is és remélem sok ilyen hétvégénk lesz még! :)

10 megjegyzés:

Ibcsi írta...

Orsinka!
Én is hallottam és láttam / titkos dokumentumokból/, hogy jól érezted/éreztétek magatokat! ;) Ez olyan jó és persze megismétlendő!
Szerintem nagyon kellenek az ilyen szuper hétvégék! Puszi :)))

Orsi írta...

Igen, szerintem is! És nagyon köszönjük a csodafinom puffancsokat!!!! Puszi!

Léna írta...

Jó látni, hogy milyen jól éreztétek magatokat! :-)

Maya írta...

Megyünk, megyünk, kicsit majd táncolunk is :) Nagyon-nagyon jó volt a hétvége, feltöltött, remélem kitart a következő alkalomig.

Piky73 írta...

Igazán jó kis csapat vagytok!!! :)

kirszti írta...

És hát arról nem is beszéltünk még, hogy asszonykórusnak sem vagyunk utolsóak :D És hogy mi mindenkinél hangosabban röhögünk!! :D

Orsi írta...

Köszi Lányok!
Igen, Maya, megyünk majd legközelebb is jót pog...ööö...táncolunk! :D :D
Kriszti, igen, hujjujjujjujj! :D

E írta...

Eszméletlen jó volt, itt is köszönöm, majd írok róla beszámolót én is a kis blogomba. :) Érdekes látni, hogy mindenki mást emel ki, de összességében minden lényeges momentum visszatér. :)))

Bandrea's Beads írta...

De jó kis csapat!!!! Klassz, hogy szerveztek ilyen gyöngyös, lazítós kiruccanásokat!!!!

Orsi írta...

Köszi! Igen, nagyon szuper élmény volt! :)