2012. március 21., szerda

Eredményhirdetés

Először is nagyon szeretném megköszönni mindenkinek a jelentkezést, a sok-sok kedves hozzászólást, és az ötleteket is, amik remélhetőleg meghozzák majd az ihletemet! :)
Egy észrevétel: akinek kétszer jelent meg a kommentje, azoknál az egyiket kitöröltem, hogy mindenki egyenlő esélyekkel induljon. Miután minden kommentelési gond megoldódott, lezártam a játékot és a Random.org segítségével sorsoltam. :)
Jöjjön a lényeg, a nyertes:

Anita!
Nem találtam meg az e-mail címedet az oldaladon, így kérlek írj nekem ide: orsinka@gmail.com


No és mivel ilyen szép számmal jöttetek, így gondoltam legyen még egy nyertes, ő pedig:

Szivelanna!
Még egyszer nagyon köszönöm, és gyertek legközelebb is játszani! :)

26 megjegyzés:

Timike írta...

Gratulálok a nyerteseknek, köszönöm a játékot.

Kitti írta...

Gratulálok a szerencséseknek! :) Köszi a játékot Orsi!!!!

Schnappy írta...

Gratulálok a nyerteseknek, nagyon irigy vagyok!:)

Erga írta...

Köszönöm, hogy játszhattam, a szerencsésnek pidig gratulálok!

Csillus írta...

Köszönöm a játékot,és gratulálok a nyerteseknek!!!

BMonica23, Mónika írta...

Gratulálok! Köszönöm a lehetőséget!

Gruber Tímea írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Köszönöm a lehetőséget.

Edit írta...

Gratulálok a nyerteseknek!!! Köszi a játékot! :)

Adrienn írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

Sviro (Ildi) írta...

Szomorúan ugyan, de gratulálok a szerencséseknek. Köszönöm a lehetőséget!

szivelanna írta...

Szia Orsi!!!!

Jaj nagyon örülök, hogy én is nyertem!!!!!!!
Mostanában olyan sok rossz negatív dolog történt velem! És amikor olvastam, hogy nyertem, nagyon örültem!!!! Madarat lehet velem fogatni!!!! KÖSZÖNÖM!!!!

Panka gyöngye írta...

Szerencsések a lányok:)Köszi a játékot:)

Kaszilva írta...

Gratulálok a szerencséseknek!

Anita írta...

Itt is nagyon- nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, nagyon boldog vagyok, hogy nyertem. Ez életem első nyereménye, és hogy Tőled fog érkezni ez nem is lehetne tökéletesebb.
Köszönöm szépen. (Helma)

Lakota mágia írta...

Gratulálok a nyerteseknek, köszönöm a játékot!!!
:-)

Krisztina írta...

Gratula a nyerteseknek:)

Cimbilimbi írta...

Gratulálok a szerencsés lányoknak, köszönöm, hogy játszhattam :)

Ami írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Orsi, köszi a játékot :)

Bebi írta...

Köszi a játékot!:)
Gratulálok a nyerteseknek!

IsaBella írta...

Gratulálok a szerencséseknek! (:

MICA írta...

Sajnálom, hogy nem nyertem, de hát nem nyerhetek mindig:) Köszönöm a játékot:) Gratulálok a nyerteseknek!!

Kiki írta...

Gratula a nyerteseknek, köszi a játékot, és várom, hogy azért majd megmutasd mit kapnak :)

Niksu írta...

Gratulálok a nyerteseknek, és nagyon "irigykedem"!!!-:))))))Köszönöm a lehetőséget!

Csilla Papp írta...

Gratulálok, és köszönöm a játékot!!!:)

Bandrea's Beads írta...

Gratulálok a nyerteseknek és köszönöm a játék lehetőségét!!:)

Orsi írta...

Igazán nincs mit, én köszönöm, hogy jöttetek, és fogunk még játszani a jövőben! :)
A nyereményeket pedig majd megmutatom természetesen, már rajta vagyok a témán! :D