2012. október 8., hétfő

Csinikék

Sokan tudjátok, hogy van egy kis drága kedvencünk, Sütike, aki lassan már 3 éve él velünk, és akiről néha hírt adok itt is. Egy ideje már gondolkodtunk rajta, hogy kellene neki egy játszópajtás, mert ugye ő is társas lény, és nemrég meg is valósítottuk a gondolatot végre. :)
Íme, ő Palacsinta, akit már most imádunk, és aki Sütivel együtt vidámabbá teszi a napjainkat. Egyenlőre még csak a ketrecben tudom fotózni, fél még picit, de azért kezd már megszokni minket, és Sütivel is barátkozgatnak.



11 megjegyzés:

Kaszás Ildikó írta...

Nagyon aranyosak !!!!!!!!

Marilla írta...

hahaha ez nagyon jóóóóó .Képzeld amikor megláttam a blogomon a képet ,gondoltam te jó ég milyen gyöngyöt rakott fel az Orsi olyan fura a formája .Mert ugye szemüveg nélkül és pici kép ????Na jót nevettem amikor olvastam a bejegyzésedet .Amit én gyöngynek néztem az egy kis csincsilla .Nagyon aranyosak !!!

Ági írta...

cukiiii :)

Orsi írta...

Köszönöm! :)

:D Marilla, végülis ők is gyöngyszemecskék számunkra! :)))

Orsi írta...

Tündériek:-)

Keka írta...

Cukipofák!

Edit írta...

Nagyon cukik!!!!!!! :)))

Szelini írta...

Édes kis állatok:)

Orsi írta...

Köszönöm! :))

Ildika írta...

Az én kis drágám egy hete elaludt... ;(

Orsi írta...

Jajj szegénykém, nagyon sajnálom, ez borzasztó! :((((