2011. március 29., kedd

Színesen

Pearl-mania Andinál láttam meg egy ilyesmi Triangle gyöngyös-8mm-es Swarovski köves szettet, amibe teljesen beleszerelmesedtem anno, és muszáj voltam készíteni magamnak egyet, annak ellenére, hogy régen nem túlzottan voltam oda a foglalatos rivolik befoglalásáért (közben egészen kibékültem vele, sőt, igazán élveztem a fűzését :))! Köszönöm Andi az inspirációt, imádom, olyan szépen csillog (bár a képek sajna nem adják vissza).



Még valami! Tegnap megérkezett a Pif ajándékom Brigitől, mégpedig a saját kiadványa formájában! Köszönöm szépen, most már biztosan ki fogom próbálni ezt a technikát is! :)

29 megjegyzés:

Schnappy írta...

hú ez tök jó, nagyon tetszik! :)

Lyra írta...

Wonderful!!!

Orsi írta...

Köszi!
Thank you!

Vegazus írta...

Gyönyörű!!

bandrea írta...

Gyönyörű garnitúrát fűztél!!!!

Ági írta...

de szép :)

Zsófi írta...

Milyen gyönyörű szett!

Manka írta...

Csodaszép! Nem csodálom, hogy beleszerettél!

Zsófi írta...

Különlegesen szép szettet fűztél!Gyönyörű swarikkal, elegáns köntösben :-)

Daniela írta...

Very lovely! Reminds me on..... it's springtime!!!!!!!!!!!!

Love it!

Greetings,
Daniela

Méri írta...

Gyönyörű!

Tímea írta...

Én is beleszerettem! :))))

Maya írta...

De szép, színes gyönyörűség!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Wonderful!!!!!! pretty colours!!!

Gyöngy-szirom írta...

Csodálatos színek!

Asiek =} írta...

Kolejne cudo, piękne! =}
Pozdrawiam

ekszerlada írta...

Hűűűű Orsi,mennyi kincsed lett,mióta nem votam:))Gyönyörűek,vidámak,elegánsak:)))!!!!

Edit írta...

Gyönyörű lett!!!!!!

Éci írta...

Nagyon vidám szett!! Nagyon szép!

LUCY írta...

Precioso trabajo, espectacular, una maravilla....

Piky73 írta...

Varázslatosan színes szettet készítettél!

Nojcsi37 írta...

nagyon kis aranyos szett lett!:)

MickTaylor írta...

Varázslatosan szép szett!
És fantasztikusak a kagylós képeid!
Gratulálok!

Timi (Zelda) írta...

Annyira imádom , annyira szép, és egyszerűen gyönyörű!!!!!!!!

tita írta...

Maravilloso trabajo.Besosobardsie

Kriszta írta...

Nagyon jó lett!!!!!

Cheeks írta...

Kedves Orsi!

Éterbeli ismeretségünket szeretném megköszönni egy jó szóval :)
szeretem a munkáidat, ide mindíg jó bekukkantani:)
remélem, egyszer személyesen is találkozunk majd.
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
Réka

Lerika írta...

Igazán jó kedvre derítő szettet alkottál!!!!4A csomózás nekem is tetszik, várom a munkáidat!!:-)))

Orsi írta...

Köszönöm Mindenkinek!
Thank you!
Külön köszönöm Réka a kedves szavakat! :)