2011. április 3., vasárnap

Hétvégi gyöngyfűző maraton

A tavaly nyári Vidratanyás hétvégi fűzésünk óta egyre többször szóba került, hogy jó lenne összehozni ismét egy maratoni találkozót, mert nagyon szeretünk együtt lenni a Lánykákkal, és a nehezen összehozott vasárnapi fűzéseink mindig olyan gyorsan elrepültek. Hihetetlen volt, de találtunk egy időpontot, amikor szinte mindenki ráért, és izgatottan számoltuk visszafelé a napokat! Pénteken indultunk, ma jöttünk haza, a köztes idő pedig fergeteges volt! Rengeteget nevettünk, folyamatosan fűztünk, csacsogtunk, olyan jó volt, hogy egyesek még az alvást is kihagyták! :P
Egyébként Hajdúböszörményben voltunk és nagyon köszönjük Rozinak a szervezést!!!

Alkotás közben. :)
Balról jobbra: Rozi, Éci, én, Ági, Kriszti, Andi, Timi és Adri.
Maya a gép mögött állt, Ari pedig hiányzott!
Köszi Lányok, szeretlek Benneteket!!!

Ez pedig egy éjszakai kép, melyen már Maya is látható!

A közös termés:

13 megjegyzés:

Maya írta...

Mi is szeretünk Orsika!!!
Annyira jó volt ez a hétvége, nem is tudom, hogy lehetne még fokozni :)

kirszti írta...

Úgy lehetne fokozni, ha gyakrabban tartanánk maratoni fűzést!! :) Nagyon jól éreztem magam és én is nagyon szeretlek titeket :))

Helma írta...

Már Mayánál gratuláltam nektek, itt külön Neked is gratulálok a csodás munkákért, kíváncsian várom, melyik alkotás melyikőtöké (magamban tippeltem rájuk:))
Anita

Bandrea's Beads írta...

Ez aztán tényleg szuper hétvége lehetett!!! Várom a csodás alkotásokat, mert a kép arról árulkodik, hogy a szorgos kezek ezerrel dolgoztak!!!

Dalma-Almada írta...

Nagyon klassz egy ilyen alkalmat megszervezni, hihetetlen erőt, összetartást adhatott ez a hétvége Nektek! Gratulálok hozzá!

gabi írta...

Klassz lehetett!

Ági írta...

izgatottan várom a következőt! :) köszönöm nektek!

Timi írta...

Köszönöm, nagyon jó volt!!!!!! Szeretnék még nagyon sokszor veletek fűzni!!!!!!

Kiss Antalné írta...

Nagyon szeretlek bennetek!
Külön köszönöm a "kézigránátot"!!!
Egyébként az a dógom, hogy szállást rendezzek:

E írta...

Én is nagyon szeretlek Orsi! :))) Szuper volt a hétvége, nem beszélve a közös éjszakázásról :P

Ibcsi írta...

Atyavilág ennyi szeretet!!! DE maximálisan +értem és igen: irígy vagyok rátok!!! Annyira jóóóó, hogy így 1gyütt vagytok és így szeretitek 1mást!!! Hát 1x majdcsak... én is... És várom a csodáidat!!! Pusz-pusz :)D

Gvendolin írta...

Hááát, irigykedve nézem én is a sok - sok csodaszép alakozást ami ezen rövid idő alatt készített ez a szorgos társaság, és melybe szívesen tartoznék én is :)

Orsi írta...

Nagyon köszönöm a kedves szavakat és mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy keressen a környezetében gyöngyöstársakat, mert hihetetlen energiát ad 1-1 ilyen alkalom, és a közös fűzés öröme mellett igazi barátságok is születhetnek. :)